Nu är vi redo för det som inte får hända

Någon har kommit på att klubbens medlemmar har väldigt hög medelålder…

Hur som helst så är vi nu rustade för det värsta.

Hoppas den INTE kommer till användning.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.